آموزش رایگان ثبت نام در ChatGPT در ایران – آپدیت 1403

با توجه به آپدیت های اخیر ChatGPT ، امکان ثبت نام با شماره های مجازی امکان پذیر نیست ، پس نمی توانید با روش های قدیمی در OpenAI حساب ایجاد کنید.برای آموزش رایگان ثبت نام ChatGPT در ایران با ما در این مقاله همراه باشید.
آموزش رایگان ثبت نام ChatGPT

با توجه به آپدیت های اخیر ChatGPT ، امکان ثبت نام با شماره های مجازی امکان پذیر نیست ، پس نمی توانید با روش های قدیمی در OpenAI حساب ایجاد کنید.

پس ، تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا ساده ترین و در عین حال قابل اعتمادترین آموزش رایگان ثبت نام در ChatGPT برای کاربران ایرانی را بصورت ویدئویی و تصویری مرحله به مرحله آموزش ببینید .

این روزها حتی اگر به حوزه ی تکنولوژی هم علاقه ای نداشته باشید ، حداقل یک بار نامِ ChatGPT را شنیده اید ، پس بهتر است ابتدا به این سوال جواب بدیم که :

ChatGPT چیست ؟

ربات ChatGPT با هدف گفتگو عامیانه با کاربر طراحی شده است ، در واقع پاسخ به سوالاتی که ماهیت مکالمه ی متنی دارند از ویژگی های مثبت رباتChatGPT می باشد.البته علاوه بر مکالمه با این ربات ، شما می توانید کارهایی نظیر تولید محتوا ، ترجمه زبان ، خلاصه متن ، برنامه نویسی و حتی دریافت ایده های گرافیکی و همچنین اصلاح نوشته های خود در زمینه گرامر و کدنویسی نیز بپردازید.

ثبت نام در ChatGPT برای کاربران ایرانی

برای ثبت نام در ChatGPT توسط کاربران ایرانی با استفاده از نرم افزار تغییر دهنده آی پی، می‌توانید از مراحل زیر پیروی کنید:

ChatGPT یک مدل زبان بزرگ است که توسط شرکت OpenAI توسعه یافته است. این مدل بر پایه معماری GPT (Generative Pre-trained Transformer) ساخته شده و برای تولید متن، پاسخ به سوالات و انجام مکالمات طراحی شده است. ChatGPT از تکنیک‌های پیشرفته یادگیری عمیق و هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا بتواند به صورت طبیعی و انسانی با کاربران تعامل کند.

روش‌های جایگزین ثبت نام در Chatgpt

اگر به هر دلیلی نتوانستید به سرویس OpenAI دسترسی پیدا کنید، می‌توانید از پلتفرم‌ beta.theb.ai که سرویس ChatGPT را بدون نیاز به ضرورت ثبت شماره تلفن هنگام ثبت نام، ارائه می‌دهند استفاده کنید.

آموزش رایگان ثبت نام در ChatGPT برای کاربران ایرانی

ربات ChatGPT ثبت نام رایگان و ساده ای دارد. برای ثبت نام در ChatGPT باید در وبسایت OpenAI اکانت ایجاد کنید. برای ساخت اکانت باید به یک ایمیل معتبر و شماره خارجی معتبر دسترسی داشته باشید ، با توجه به اینکه امکان ثبت نام در OpenAI با شماره های ایرانی (پیش شماره 98+) وجود ندارد و همچنین در آپدیت جدید این سرویس شماره های مجازی را نیز نمی پذیرد .

آموزش ثبت نام در ChatGPT

برای استفاده از ربات ChatGPT باید در سایتOpenAI  حساب ایجاد کنید. ثبت نام در این سایت بسیار راحت می باشد اما کاربران ایرانی اجازه ثبت نام ندارند و باید از نرم افزار های تغییر IP استفاده کنند.با آموزش رایگان ثبت نام در ChatGPT با ما همراه باشید.

برای ثبت نام در وبسایت OpenAI مراحل زیر را انجام دهید :

1-ابتدا نرم افزار گذر از تحریم خود را روشن کرده و وارد سایت OpenAI شوید .

2- سپس Sign Up  را زده و در صفحه ی باز شده ایمیلی معتبر وارد کرده و روی Continue کلیک کنید.

آموزش رایگان ثبت نام در ChatGPT
آموزش رایگان ثبت نام در ChatGPT

3- در این مرحله رمز مورد نظر خود برای ربات را وارد کرده و دوباره روی Continue کلیک کنید.البته دقت داشته باشید پسورد حداقل باید هشت کاراکتر داشته باشد.

آموزش رایگان ثبت نام در ChatGPT

4- در این مرحله شما نیاز به تایید ایمیل خود دارید ، پس وارد ایمیل خود شده یا روی Open Gmail کلیک کنید و در ایمیل فرستاده شده توسط سرویس OpenAI روی Verify Email Address کلیک نمائید.

آموزش رایگان ثبت نام در ChatGPT
آموزش رایگان ثبت نام در ChatGPT

5- پس از تایید ایمیل ، در صفحه باز شده ، اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد خود را وارد کرده و روی Continue کلیک کنید.

آموزش رایگان ثبت نام در ChatGPT

6- در این مرحله شما باید شماره تلفن خود را جهت ارسال پیامک توسط سرویس OpenAI وارد کنید. از آنجایی که در این سرویس کاربران ایرانی امکان ثبت تلفن خود را ندارند باید از یک شماره تلفن مجازی استفاده کنید.

برای ادامه ثبت نام در Chatgpt ، شماره تلفن جهتِ ثبت نام را از سایت نامبرلند دریافت کنید.

وارد سایت نامبرلند شده ، روی گزینه Chatgpt | OpenAI کلیک کرده و سپس کشور مورد نظر را انتخاب کنید.توجه داشته باشید که از کشور های موجود در ابتدای لیست استفاده کنید.

آموزش رایگان ثبت نام در ChatGPT
آموزش رایگان ثبت نام در ChatGPT
آموزش رایگان ثبت نام در ChatGPT

7- برای ادامه ، پس از دریافت شماره تلفن و پرداخت هزینه مربوط به آن ،شماره دریافت شده را در این مرحله از ثبت نام وارد کرده و بروی  Send Codeکلیک کنید.

حال به سایت نامبرلند برگردید و منتظر دریافت پیامک بمانید. کد فعالسازی در بالای شماره شما در نامبرلند می‌آید.

آموزش رایگان ثبت نام در ChatGPT
آموزش رایگان ثبت نام در ChatGPT

8- پس از دریافت کد فعال سازی و وارد کردن آن ، حساب شما تایید و میتوانید وارد حساب خود در Open AI  شوید و فرایند ثبت نام ChatGPT تمام می‌شود.

آموزش رایگان ثبت نام در ChatGPT
آموزش رایگان ثبت نام در ChatGPT

کاربردهای ChatGPT

با ثبت نام در ChatGPT به دلیل قابلیت‌های گسترده و انعطاف‌پذیری بالای خود، می‌تواند در زمینه‌های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. برخی از کاربردهای برتر آن شامل موارد زیر می‌شود:

سخن پایانی

در مجموع، ChatGPT به دلیل توانایی‌های متنوع و کاربردهای گسترده‌اش می‌تواند در هر زمینه‌ای که نیاز به تعاملات متنی، تولید محتوا و پاسخگویی به سوالات وجود دارد، مورد استفاده قرار گیرد.

ثبت نام در ChatGPT ساده و کاربردی است. پس از ثبت‌نام، به امکانات بسیاری دسترسی پیدا خواهید کرد که می‌توانید به‌طور کامل و رایگان از آن‌ها بهره‌مند شوید. در این مقاله، آموزش رایگان ثبت نام در ChatGPT را به‌صورت تصویری آموزش داده‌ایم و یک ویدیوی کوتاه از ثبت نام در ChatGPT برای شما تهیه کرده‌ایم. اگر سوال یا نظری داشتید، می‌توانید از طریق دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *